Harvard Business Review. Przywództwo

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2005
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-907-0
Liczba stron: 238
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Dobry menedżer nie tylko zarządza pracownikami, ale też inspiruje ich i dostarcza im odpowiedniej motywacji do działania. Umiejętności przywódcze przydadzą się każdemu menedżerowi -- zarówno takiemu, który dopiero rozpoczyna swoją karierę, jak i zajmującemu się zarządzaniem od lat. Jednak czym naprawdę jest przywództwo i jaki ma związek z zarządzaniem? W jaki sposób kierować ludźmi tak, by realizowali założone cele firmy. Jak radzić sobie z pracownikami, którzy nie chcą się "podporządkować"? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań musi znaleźć menedżer, który chce być skutecznym przywódcą."Harvard Business Review. Przywództwo" to zbiór artykułów poświęconych roli i zadaniom lidera zespołu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów -- znani na świecie fachowcy w dziedzinie zarządzania -- przybliżają Czytelnikowi teorie najbardziej uznanych autorytetów dotyczące kierowania ludźmi. Opisują, na czym naprawdę polega praca lidera, podpowiadają, jak uwzględniać indywidualne cechy charakteru pracowników. Dzięki lekturze przekonasz się, że powszechnie panujące opinie na temat źródeł siły i władzy we współczesnym biznesie nie zawsze są słuszne. * Rzeczywiste zadania lidera * Różnice pomiędzy menedżerem i przywódcą * Cechy charakteru niezbędne skutecznemu przywódcy * Style zarządzania preferowane w różnych organizacjach * Metody rozwiązywania konfliktów pomiędzy pracownikami * Granice samodzielności menedżeraKsiążki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Kup książkę Harvard Business Review. Przywództwo

Opinie o książce - Harvard Business Review. Przywództwo

Inne książki autora
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może...

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi...

Reklamy