Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Wydawnictwo: CeDeWu
Data wydania: 2007
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-60089-72-9
Liczba stron: 192
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka adresowana do praktyków gospodarczych - i to bez względu na szczebel zarządzania, ponieważ prezentowane treści będą przydatne zarówno przedstawicielowi handlowemu, jak również członkom kadry zarządzającej. Pozycja powinna być przedmiotem zainteresowania wszystkich specjalistów z zakresu rynku business to business. Wpływa na to różnorodność oraz aktualność prezentowanych wyników badań.

Kup książkę Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Opinie o książce - Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Recenzje miesiąca
Sankofa. Nie zmarnuj życia
Tomasz Gaj OP, Magdalena Pajkowska
Okładka książki - Sankofa. Nie zmarnuj życia
Elementarz dla rodziców
Jacek Mycielski
Okładka książki - Elementarz dla rodziców
Pensjonat pod Świerkiem
praca zbiorowa
Okładka książki - Pensjonat pod Świerkiem
Frida Kahlo prywatnie
Suzanne Barbezat
Okładka książki - Frida Kahlo prywatnie
Detektyw Bzik
Anna Paszkiewicz
Okładka książki - Detektyw Bzik
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy