Biznes internetowy - strategie i modele

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: 2003
Kategoria: Inne
ISBN: 83-88597-84-1
Liczba stron: 545
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Pozycja łączy w sobie cechy naukowego opracowania i praktycznego przewodnika. Autorzy omawiają teorie, modele i strategie będące kluczem do zdobycia i utrzymania przewagi konkurencyjnej przy użyciu Internetu. Dają również praktyczne wskazówki, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak największe wykorzystanie potencjału Internetu.W książce szczegółowo omówiono:- właściwości internetu, które są zapowiedzią transformacji warunków konkurencji w licznych branżach,- analiza modeli biznesu internetowego i metodyka ich oceny,- konfiguracje wartości stanowiące podstawę tworzenia wartości dodanej (łańcuch wartości, warsztat wartości i sieć wartości),- sposób wyceny spółek internetowych i metody finansowania,- rola otoczenia konkurencyjnego i makroekonomicznego firmy jako czynników określających rentowność i wpływających na kształt modeli biznesowych.Adresaci: menedżerowie, właściciele firm, specjaliści ds. marketingu.

Kup książkę Biznes internetowy - strategie i modele

Opinie o książce - Biznes internetowy - strategie i modele

Reklamy