Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2004-09-01
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8373616179
Liczba stron: 160
Dodał/a książkę: helion

Ocena: 0 (0 głosów)

Rozmowy telefoniczne kształtują wizerunek Twój i Twojej firmy. Decydują często o sukcesie przedsięwzięcia czy pozyskaniu klienta. Ta książka pomoże Ci zbudować i utrzymać dobrą reputację, a przede wszystkim poprowadzić rozmowę telefoniczną w obranym przez Ciebie kierunku. Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, abyś wiedział, jak prowadzić nawet najtrudniejsze z nich profesjonalnie i w dobrym stylu.

Jak radzić sobie z zajmującymi czas intruzami? Jak efektywnie prowadzić telesprzedaż? Poznaj i opanuj najbardziej efektywne metody i techniki:

  • prowadzenia rozmów z klientami;
  • negocjowania korzystnych warunków umów;
  • radzenia sobie w sprawach pracowniczych;
  • kontrolowania rozmów osobistych.

Listy sprawdzające efekty podjętych działań, liczne wnioski i modele rozmów telefonicznych pozwolą Ci szybciej i skuteczniej opanować prezentowane metody i techniki. Dzięki przejrzystemu układowi książki możesz błyskawicznie dotrzeć do potrzebnych przykładów. "Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki" to lektura obowiązkowa dla każdego, kto rozmawiając przez telefon, chce kreować pozytywny wizerunek swój i swojej firmy.

Kup książkę Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki

Opinie o książce - Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki

Inne książki autora
Listy i oferty handlowe
Iain Maitland0
Okładka ksiązki - Listy i oferty handlowe

Korespondencja handlowa kształtuje wizerunek firmy. Często decyduje o jej sukcesie handlowym, ułatwiając dotarcie do świadomości potencjalnego klienta...

Reklamy