STRATEGIE MARKETINGOWE W BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W POLSCE

Ocena: 0 (0 głosów)
Biorąc pod uwagę rodzaj poruszanej problematyki, praca ma charakter strategiczno-rozwojowy . Książkę oparto na obszernej literaturze krajowej i zagranicznej z zakresu bankowości, marketingu bankowego i zarządzania strategicznego Wykorzystano również wyniki wielu badań prowadzonych w sektorze usług finansowych, w tym wyniki badań własnych przeprowadzonych w bankach. Książka jest podzielona na cztery rozdziały. W pierwszym dokonano identyfikacji sektora bankowości detalicznej w Polsce oraz przepro

Informacje dodatkowe o STRATEGIE MARKETINGOWE W BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W POLSCE:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-85776-67-2
Liczba stron: 221

więcej

Kup książkę STRATEGIE MARKETINGOWE W BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W POLSCE

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Bankowość detaliczna w Polsce. Wydanie 3
Janina Harasim0
Okładka ksiązki - Bankowość detaliczna w Polsce. Wydanie 3

Książka Janiny Harasim to bardzo rzetelna monografia o bankowości detalicznej w Polsce. Kompleksowe dane o bankowości detalicznej okażą sie przydatne dla...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Powrót matki
Danuta Awolusi ;
Powrót matki
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy